Hiraishin: Dōrai: Ta technika bariery zawiera wykorzystanie formuły techniki Latającego Boga Piorunów by wznieść barierę zdolną do wypaczenia wszystkiego, co wejdzie z nią w kontakt. Po wzniesieniu, bariera okazała się wystarczająco silna, aby wypaczyć technikę tak destrukcyjną jak Kula Ogoniastej Bestii.[2][3] Kiedy atak jest wypaczony, może być skierowany do innej lokalizacji oznaczonej formułą techniki. Nin 110 Kontrola chakry: 450 Koszt chakry: 1000
Hiraishingiri: Technika łącząca użycie broni i ninjutsu czasoprzestrzennego. Użytkownik teleportuje się do oznaczonego celu, z bronią w ręku, aby natychmiastowo zadać szybkie i niszczycielskie cięcie przeciwnikowi. Sama szybkość tego sposobu jest taka, że nawet osoby, które posiadają sharingan nie są w stanie reagować na czas. W anime Tobirama użył oznaczonego kunaia ukrytego między innymi rzuconymi kunaiami pozwalając mu zaatakować cel, który uniknął jego ataku. koszt chk: 250 Nin 110 kontrola chk: 400 szbk i zrcz: 500
Keiyaku Fūin: Gdy użytkownik wprowadza to fūinjutsu na użytkowniku przywołania, usuwa jego całkowitą kontrolę nad przywołanym stworzeniem. Bliski kontakt i krew przywołującego wydają się niezbędne do wykonania pieczęci. Minato tą właśnie metodą wyrwał Dziewięcioogoniastego spod kontroli Tobiego. Choć to pozbawia kontroli przywołującego nad przyzwaną istotą, nie oznacza to, że użytkownik techniki przejmie kontrolę nad przywołanym stworzeniem. koszt chk: 500 Nin 110 kontrola ch: 400
Shisekiyōjin: Potężna technika bariery, której użyć może tylko kilka osób kalibru Kage, przy czym cztery osoby, stojąc w czterech tworzą dużą barierę, która jest w kolorze czerwonym. Stwierdzono, że jest wielokrotnie silniejsza od Formacji Czterech Fioletowych Płomieni i jest wysoko kowalna. Gdy została natarta przez Kulę Ogoniastej Bestii Dziesięcioogoniastego, bariera zwyczajnie zmieniła swój kształt, zmuszając atak do wylecenia górą, pozostając nienaruszony. Użytkownicy może tworzyć wejścia wewnątrz bariery, pozwalając na przejście. Bariera wydaje się mieć duże zapotrzebowanie na czakrę skoro podczas podtrzymywania bariery przynajmniej dwóch użytkowników pozostaje ograniczonych w korzystaniu z innych technik, chociażby technik klonowania. Nin 115 kontrola chk: 500 koszt chakry: 2000
Technika Pieczętująca Uzumaki:(Fūinjutsu) Po wykonaniu odpowiednich pieczęci, użytkownik kładzie dłonie na ziemi po czym formuła pieczętująca wywodzi się z nich okrążając cel. Gdy pieczęć zostanie aktywowana wszystko co znajduje się w obrębie formuły zostaje w niej zapieczętowana. Nin 110 kontrola chk: 450 koszt chk: 500
Kongō Fūsa: Nieugięte Łańcuchy Pieczętujące to fūinjutsu używane przez członków klanu Uzumaki. Technika ta kształtuje czakrę użytkownika w łańcuchy, które po materializacji, mogą być wykorzystywane do różnych celów, takich jak fizyczne przytrzymanie lub bezpośrednia walka z celem. Używając swoich łańcuchów, Kushina może także stworzyć barierę wystarczająco silną, aby zapobiec wejściu lub opuszczeniu strefy otoczonej przez łańcuchy. Bariera była bardzo trwała, gdyż Hiruzen Sarutobi stwierdził, że nikt nie mógł ingerować w to, co Minato i Kushina robili, gdy została ona wzniesiona. koszt chk: 500 Nin 110 kontrola chk: 450
Raikuten: Pojedynczy cios lub seria. Po uderzeniu do ciała przeciwnika natychmiast wysyłana jest chk. Przeciwnik trafiony czuje zdrętwienie miejsca w które został trafiony. Technika ta potrafi wyłączyć z walki część ciała które zostało trafione. Nie jest śmiertelna. Nin 100 kontrola chk: 500 Koszt chk: 250 za jeden cios Kilka celnych ciosów potrafi pozbawić reakcji każdego przeciwnika.
Futon: Kirikizu no ame- Polega na wysłaniu podmuchu w stronę przeciwnika. Przeciwnik trafiony podmuchem jest cięty przez futon na powierzchni całego ciała. Cięcia są płytkie jednak jest ich setki koszt chk: 250 Nin 115 Futon: 19
Umiejętność manipulowania własną energią(chakrą)-umiejętność ta pozwala używać swojej chk w dowolny sposób. Jest to poziom maksymalny dzięki czemu możemy wytworzyć z chk wiele przeróżnych ataków. Nin 135 koszt chk: Decyduje sędzia Saksato soushin: Rozbudowana wersja techniki. Technika dopracowana pozwala nam zobaczyć cel znajdujący się tam gdzie chcemy się przeteleportować. Nin: 130 koszt chk: taki sam Kabu Hisan lvl3- Pozwala nam na bardzo szybkie poruszanie się w powietrzu. Szybkość uzależoniona jest od szybkości i zwinności jaką dysponuje nasza postać Nin 130 Koszt chk: Przeważnie 250 na turę. Decyduje sędzia
Nōryoku chekku: Technika pozwala nam zobaczyć zdolności przeciwnika i nie tylko przeciwnika. Pozwala zobaczyć atuty, atrybuty, poziom chk i hp. Technika nie zadziała w przypadku sprawdzenia ilości chk przeciwnika, jeśli ten potrafi ukrywać i zmniejszać poziom swojej chk. Technika pozwala nam zobaczyć również podstawowe dane na temat przeciwnika. Nasza postać zamyka jedno oko wyciąga ręce przed siebie składając je razem. Tworząc w dłoniach "kółko" obejmujące postać, którą chcemy sprawdzić. Po 3 sekundach namierzania informacje wyświetlają się przed naszą postacią. Technika nie zadziała jeśli przeciwnik zniknie, bądź stracimy z nią przed upływem 3 sekund kontakt. Nin 100 Koszt chk: 200
Haki modo-Tryb pozwala nam zwiększyć poziom swojej mocy o 50%. Nie dotyczy to tylko chk i hp. Zwiększa siłę haki uzbrojenia, obserwacji i haki królewskiego. Technika wykorzystuje wyżej wymienione haki. Dzięki czemu nasza skóra zmienia się na kolor czarny(Jak przy haki uzbrojenia) a włosy zostają lekko podniesione do góry. Ilość naszego haki wzrasta również o 50%. Tryb jesteśmy w stanie utrzymać około 20-30 minut. Wraz z upływem czasu będzie to wydłużane. -Haki Królewskie -Haki Uzbrojenia -Haki Obserwacji koszt chk 2000 koszt hp 1000
|